فیلم آموزش ست کردن کفش با کمربند و اکسسوری های مردانه (2)

فیلم آموزش ست کردن کفش با کمربند و اکسسوری های مردانه

کلیه محصولات ناموجود هستند

و موجود هم نمی شوند

لطفا سوال نفرمایید

 

به آکادمی جنتلمن خوش آمدید ! در فیلم امروز می خواهیم درباره ی چگونگی ست کردن کفش ها با یک کمربند مناسب و دیگر اکسسوری مورد نیاز برای یک تیپ تر و تمیز، شیک و مرتب صحبت کنیم .

استفاده از رنگ ها، طرح ها و پارچه های مختلف قسمت مهمی از ست کردن لباس ها می باشد . پیوستگی آشکار و دقیق میان مواردی که استفاده می کنید، به شما کمک می کند که همواره در عین حال که شیک و با کلاس و جنتلمن به نظر می رسید، جذاب و خواستنی هم باشید . طرز چیدمان و هماهنگ سازی مولفه های مختلف نشان دهنده ی میزان تسلط شما در نوع پوشش و استایلتان است .

خبر خوب آن است که یادگیری ست کردن لباس ها، کار راحتی است. زمانی که دارید کفشی را با کمربندی ست می کنید، قطعا رنگ چرم مولفه ی بسیار مهمی است، اما به همان میزان جنس چرم و میزان عرض و پهنای کمربند و حتی جنس فلز سگک کمربند نیز مهم است . به طور خلاصه باید گفت که شما در اصل می خواهید رنگ و جنس چرم و همچنین رنگ فلز کمربند، کفش و دیگر وسایل و ملزوماتی که دارید را با هم هماهنگ کنید . در نگاه اول این کار ساده به نظر می رسد، اینطور نیست؟

اما وقتی به تمام وسایلی که دارید، نگاه می کنید کمی سردرگم خواهید شد . فقط کمی درباره دکمه های سر دست و آستین، سگک های کفش، کیف ، سنجاق سینه، کراوات و گیره کراوات ، زنجیرهای ساعت، دکمه ها، حلقه ها که شامل حلقه ی عروسی تان هم می شود، و در نهایت عینک طبی و آفتابی فکر کنید ! کار ست کردن لباس هایمان را چطور آغاز کنیم ؟ در ادامه با فیلم آموزش ست کردن کفش با کمربند و اکسسوری های مردانه همراه شما هستیم :

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فروش انواع هولدر پیراهن (@ivholders) on

 

منبع : gentlemansgazette

ترجمه : آکادمی جنتلمن

این مطالب برای شماست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.