هولدر پیراهن چیست و چه کاربردی دارد ؟

هولدر پیراهن چیست و چه کاربردی دارد ؟ (فیلم)

کلیه محصولات ناموجود هستند

و موجود هم نمی شوند

لطفا سوال نفرمایید

 

امروز یک وسیله بسیار مهم و کاربردی مخصوص آقایان جنتلمن معرفی میکنم! اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهن ! با استفاده از این وسیله ، دیگر نیازی نیست نگران نامرتب شدن و یا بیرون آمدن پیراهن از شلوار باشید .این وسیله که “نگهدارنده پیراهن , هولدر پیراهن , سه بنده پیراهن و کش گیره پیراهن در شلوار” نامیده می شود ، برای اولین بار در ایران توسط برند آی وی هولدرز تولید شده است. در این ابزار، ۳ گیره به پایین پیراهن وصل شده و از سوی دیگر توسط کشی حلقوی به ران پا متصل می شود. با نگهدارنده پیراهن میتوانید در مهمانی ها بهتر ظاهر شوید و چهره بهتری به پیراهن داخل شلوارتان بدهید.

در ادامه با فیلم آشنایی با هولدر پیراهن همراه شما هستیم :


 

با این اختراع دیگر هیچ شکی نیست که لباس شما مرتب و منظم درون شلوارتان فرم گرفته و به هیچ وجه بیرون نخواهد آمد. این اختراع، وسیله بسیار مناسبی برای کسانی است که همواره با مرز میان شلوار و پیراهن خود مشکل دارند.

هولدر پیراهن از کشی نرم تهیه شده که پوشیدن آن بسیار آسان است. این فشن گجت بصورت فری سایز عرضه شده که برای افراد مختلف با قدهای متفاوت قابل تنظیم است. مدیر برند آی وی هولدرز می گوید: پس از سال ها مشکل با تنظیم پیراهن و شلوار به فکر تولید چنین ابزاری در بازار ایران افتادم. پیراهن نامرتب معضلی است که همه مردها با آن دست و پنجه نرم می کنند. من به دلیل شرایط شغلی باید مرتبا سوار خودرو و مجددا از آن پیاده می شدم، به همین دلیل همیشه پیراهنم با مشکل نامرتبی مواجه می شد. اما این وسیله جدید دنیای مد و فشن دیگر نگرانی مرا رفع کرده و از اول صبح تا آخر شب دیگر هیچ مشکلی با پیراهنم ندارم.

هولدر پیراهن چیست و چه کاربردی دارد ؟ (فیلم)

معمولا اولین باری که از بند پیراهن (هولدر پیراهن) استفاده کنید، کمی برایتان عجیب و غریب است. اما به محض اینکه چند بار از آن استفاده کنید، دیگر هیچ توجهی به آن نخواهید داشت و به راحتی از آن بهره خواهید برد. لازم به ذکر است که این وسیله هم اکنون با پست رایگان و تخفیف توسط آی وی هولدرز به فروش می رسد.

مشاهده و خرید انواع هولدر پیراهن

این مطالب برای شماست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.